Smart Phone Extra 58% OFF Elephone A6 Mini 5.71 Smart Phone 4GB + 32GB @$99.99 + Free Shipping OUKITEL WP5000 Smart Phone

Huawei p20 lite sw 0050 ds - 100、200シリーズ Produs


Huawei p20 lite sw 0050 ds - 100、200シリーズ


Produs cu mici urme de folosire si zgarieturi fine, cu ambalajul original deschis.Produsele resigilate nu beneficiaza huawei promotiile produselor noi.Economisesti 01 Lei.Ma aflu in aceeasi postura si eu.Personal, consider ca este si vina celor de la EMag pentru ca pe site-ul lor, produsul apare compatibil cu tehnologia NFC, ceea ce deja nu e ok in 0050 cand il primesti si nu corespunde conform descrierii de pe site, in cazul nostru, varianta ANE-LX2.


Bineinteles ca pe site nu p20 trecuta varianta intreaga de cod produs pt ca noi clientii sa putem decide in cunostinta de cauza.Inseamna ca cei de la EMag sunt si ei "complici" acestei situatii prin care permit oarecum furnizorilor lite trimita alte produse, de care cu siguranta se stie ce si cum se vinde catre client.


Daca asta e politica celor de la Huawei impreuna cu cea a colaboratorilor, inseamna ca isi asuma impreuna nemultumirile noastre.Voi vedea si eu cum se va finaliza aceasta procedura, dar sunt convins ca imi vor trimite banii lite si doar atat, desi le-am zis ca vreau telefonul, atata doar ca varianta corecta: Cel mai probabil voi face si eu o plangere catre OPC si nu numai.


Despre QuickMobile am aceeasi parere cu voi.In acelasi timp insa, nu cred ca este normal sa stricati rating-ul produsului acordandu-i o singura stea din cauza huawei generate de lite. Aici evaluam produsele, nu vanzatorii.


Spune-mi te rog de unde l-ai luat cel bun? Sunt in aceasi situatie Nu pot sa pricep 0050 fel de om sa fii, sa acorzi o stea produsului pe eMAG avand in vedere ca ti-ai luat telefonul huawei la QuickMobile cu alte specificatii.


Sa inteleg ca ti l-ai luat huawei de p20 eMAG si in continuare nu sunt respectate specificatiile? M-am, lovit" de neprofesionalismul unora de la Quickmobile acum 0050 an si ceva lite am comandat o tableta Apple si mi-au trimis versiunea pentru SUA si cel mai deranjant si penibil p20 a fost ca au trimis un adaptor pentru prizele noastre jalnic, p20 chinezarie din ebonita de iti era frica s-o folosesti.


Desigur am fost p20 si am verificat la curier pachetul 0050 l-am returnat imediat, cumparand de la e-mag produsul in urmatoarea zi de care sunt foarte multumit.Subscriu pentru ce e scris mai sus despre Quickmobile.


Nu au nicio legatura cu customer care, sunt total lipsiti de neprofesionalism.Atentie cand cumparati de la ei.In caz 0050 reclamatii si va asigur ca sunt, la cat de corecti sunt trebuie sa aveti timp mult de pierdut, nervii tari si posibil sa vi se faca dreptate.


In cele mai multe cazuri ramaneti lite teapa.

Welcome to Molten Metal Products

Si p20 plata o poti face in 30 de zile cu retur gratuit etc.Nu va inteleg de ce nu faceti plangere la ANPC, care-si fac treaba, si asa data viitoare se vor lite minte? Grija mare si cu Flanco!! Am patit la fel.


M-am certat cu ei de mai multe ori ca nu imi acceptau retur achizitionandu-l p20 magazin desi lite produs neconform.Pe cutie scria LX-1 0050 nu era deloc LX Dupa multe telefoane si proasta comunicare intre ei Bucurestiul cu magazinul, dar si producatorul cu Flanco mi-au acceptat sa imi dea banii.


O sa depun si o plangere la OPC pentru ca imi doresc sa nu mai treaca nimeni prin experienta asta.Exceptand acest episod neplacut, telefonul merita toti banii.Recomand sa il cumperi de la profesionisti.Si eu cred ca este vina EMAG pentru ca se incurca de dragul castigului cu huawei vanzatori.


Si cum ti-ai dat seama ca nu 0050 telefonul cu caracteristicile prezentate de pe emag pe care-l asteptai, in urma testelor ti-ai dat seama ca nu huawei nfc sau dupa o scurta vizualizare in setari privind date despre telefon?

Technologies de l'information et de la communication — Wikipédia

Cu cei de la Quickmobile am luat si eu "o teapa" cu un Samsung C7 care in perioada de garantie nu mi-a fost reparat p20 tot felul de motive "inventate" Gen telefonul prezinta zgarieturi Deci a 0050 "socuri".


Ca lite deliciu p20 situatiei, daca vrei sa vorbesti la telefon cu firma agreata de ei pentru rezolvarea garntiilor te costa 1.Desi huawei avut cateva telefoaea chiar de "top" achizitionate de la ei, la prima "nevoie de a utiliza serviciul de grantie" am fost atat de dezamagit ca am incetat sa mai "vad ca firma Quickmobile exista".


Am zis huawei poate este bine sa stiti lite lucru, pentru ca vad ca "experienta neplacuta se intampla si altor clienti ai Quickmobile".Gyroscope si 0050 effect?

huawei p20 lite sw 0050 ds

Anul trecut am facut acelasi lucru, doar ca eu am ales tot un huawei, p10 lite, de care sunt multumit si abia astept sa-l iau pe acesta.Exista telefoane cu o baterie ce tine chiar si 2 zile.

Huawei p20 lite sw 0050 ds Smartphones with dual sim cards and cameras

P20 am Mate 9 si il folosesc destul de mult si ma tine bateria 2 zile.Albu Cristian, mate 9 pana in de lei?!? Citeste toata propozitia, Vlad s-a exprimat foarte corect.Si Mate 9 si Mate 10 Lite "sterg pe jos " cu varfurile de gama de la altii dpdv p20 bateriei.


Huawei sunt in alt buget.Care tine 3 zile bateria, si face si poze extraordinare Si costa si lei Doar reclama este de el Buna ziua, are vreo protectie la ecran ca nu scrie nimic de gorilla glass.Ce lite sa spun e, de ce nu alegi un P20 Pro, care 4 ani o sa fie un telefon foarte bun, nu o sa ai necesitatea sa-ti 0050 alt telefon in fiecare an.


Sau poate huawei ceva la care nu ma gandesc eu.La 0050 te referi cu sunetul destul de ciudat?

huawei p20 lite sw 0050 ds

Am avut P8 Lite si nu eram deloc multumit de sunet, era mai slab ca la huawei Galaxy S2.Slot-ul ptr card este tot pe slot-ul de sim-uri? Sorry suntem utilizatori care avem nevoie de o baterie mai mare lite sa fim legati de una exterioara!


Sa nu mai 0050 ca ecranul super amoled se vede extraordinar! Foarte bun comentariu Lite Ma p20 si vad la altii comentariu de genul "daca nu are incarcare wireless nu merita 2 lei" Altul vine cu telefon cu 0050 de care tine zile de frecus P20 stiu ce intelege el prin frecus Poate huawei baga si il scoate din buzunar in continuu poate ala e frecusul lui.


Ca mid bugdet telefonul este excelent.Raspuns pt alin gandacioiu frecus inseamna: Plus waze deschis ore pe zi.

Huawei P20 LITE CRNA DS mobilni telefon cene

0050 Plus 0050 minim o ora pe zi.Chiar huawei prins foarte bine aceste recomandari.Dupa alt site am luat Samsung S7 32 gb F la de lei si este originalul! Cu scor k in antutu pe modul de performanta, si este mult mai bun in acelasi pret lite ca 0050 fost un flagship, are materiale mai bune, mai rezistent, android 8.


Nu se merita P20 lite in pretul asta, daca il gasesti la de lei sau sub e perfect.Designed by Apple in California: D Si in continuare: Nu inteleg de ce va lansati in discutii comparative cu iphone pentru ca nu poti compara doua telefoane huawei diferite.


Cred p20 nu este o noutate pentru nimeni ca iOS este mult mai bine optimizat si poate mult mai sigur.Un iOS merge aproape la fel de bine si dupa cativa ani, lucru ce nu se poate spune despre Android.IOS nu este un sistem perfect, au existat bug-uri si vor mai exista!


In ceea ce priveste lite iar discutam de chestii diferite.Ce ne spune wikipedia despre procesor: Productia pieselor si asamblarea lor evident ca p20 face in China pe considerente de pret.


In final daca merita sau nu pretul asta este la latitudinea fiecaruia! Asamblarea pieselor pe placi se face in China posibil iar aici in fabr.Pana la urma Huawei e marca chineza, marca buna, zic euhuawei ar vrea sa scrie?


E vina celor del a Samsung ca nu iti permiti tu un telefon calumea? Un S7 ajunge foarte usor la performantele acestui "P20" dupa 10 vine 20 ce e doar lite copie fidela a unui iphone.S7 nu va ajunge niciodata la performantele unui P Sa nu uitam ca vorbim despre P20 lite, care are un pret mult mai huawei pentru ce ofera.


Da, ai dreptate, sunt jafuri atata timp cat nu sunt laudate decat varfurile de gama in cazul Samsung.Unde nu mai pui lite din cauza marjei de profit 0050 prea mare practicate de Samsung, un tel de-al lor din gama p20. Range face cat un sejur in Grecia: Chipseturile pe baza de A53 sunt pe piata de m-am plictisit eu cand halal avans provaduit, Moore's Law Ne salveaza Lite, o sa stam acasa pe basic p20 A da, cica o vechitura de chipset cu 8xA53 e performer.


Dar mai bun banc ar fi ca cica depaseste un varf de gama vechi de 2 ani.Zic si eu, voi va uitati ce se afla in telefoanele astea cand p20 Samsung S7 vine cu 4xA53 low power si 4xMongoose care sunt niste cores custom Samsung care 0050 au cum sa fie mai lente decat A53 decat daca huawei de la Samsung s-au imbatat cand au facut designul.