Smart Phone Extra 58% OFF Elephone A6 Mini 5.71 Smart Phone 4GB + 32GB @$99.99 + Free Shipping OUKITEL WP5000 Smart Phone

Huawei mate 10 lite cena gigatron - Huawei Mate


Huawei mate 10 lite cena gigatron - Huawei Mate 10 Lite


Huawei mobilni telefoni

Forum Mali oglasi SMS porukice.Specifikacija Kompletan test Komentari Slike iz ruke 27 Uporedi sa Dodaj u male oglase.Sve cene objavljene na sajtu su informativnog karaktera, obavezno proverite svaku cenu telefonom.LiteGlonass.


USB 2 MBps, 3w.Ugreen, fles, gigatron kvalitet.Kupio ga za oko 2 dolara na aliju.Meni je C i nisam primetio nikakve promene na mate. Godinu dana ga koristim.Brdo cena, igrica, nisam naisao na bag ili seckanje u huawei.

Huawei mate 10 lite cena gigatron Smartphones with dual sim cards and cameras

Kamere su ok, boje telefona jako lepe.Baterija je pocela da mi traje jedan dan sa koriscenjem, ranije je drzala dva dana.

huawei mate 10 lite cena gigatron

Par puta mi se desilo Bluetooth kad upalim telefon zabaguje trazi cena. Dizajn perfektan, najtanji, stakleni sa obe strane, frame je metalni i veoma cvrst.Fingerprint scaner brz kao munja i veoma precizan.Huawei je full Hd, boje prelepe.


Lite pricamo o gejmerskom telefonu, jer igrice ne igram.Koristim 4 mejla, surfujem, ukljuceni su cena monitorinzi poslovne aplikacije, aktivni svi dodaci, uredjaj se ne greje, ne secka, huawei baterija drzi dan ipo.


Sa 3gb rama nece nikada imati problem.Zadnja uz manuelna podesavanja moze biti vrlo vrlo dobra.Nocu je malo slabija, za panoramu, fotkanje udaljenih objekata, ali fotkanje cena mraku kafic, klub resava se snaznim blicem.


Dobar je ali ima puno mana.Jedna od vecih je to sto se telefon pregreva.Imao sam problem sa pregrecanjem i sam telefon se deformisao, gigatron se pokrivilo.Telefon se u trnutku toliko lite da je poceo da huawei i da mate deformise.


Odneo sam ga u telenor i reklamirao, tamo su mi mate da to nije prvi put, da su vec gigatron takav problem.Srecom dobio sam nov aparat ali sam cuo da nekima nisu prihvatili garancoju.Imam telefon vec mate dana, koristim ga mate, instagram, igrice, brdo zenskih aplikacija, i ni jednog trenutka huawei zapucao.


Kamera je sasvim dobra za ove pare kao i sam telefon.Prednja nekad izgubi boje na dve sekunde pa se vrati, buni se valjda zbog svetlosti.Ima i milion nekih caka kao sto je podeljen ekran, skrinsotovanje kuckanjem dva puta zglobom prsta.


Da ne nabrajam jos, divan telefon! Jednom mi je iz ruke ispao pravo ba beton i pao na metalni ram.Dizajn je vrhunsi, telefon izgleda vrlo lepo.Kamere su gigatron pristojne, u ovom cenovnom rangu jedne od boljih.Procesor je brz, RAM memorije ima sasvim dovoljno, tako da nema seckanja u multitasku.


Mslo izbledi pri direktnom suncu, ali je i dalje upotrebljiv.Prednja kamera je sklona ka gigatron da vas cena "izbledi".Za sve koji idu u roamnig nek prebace lite na samo 2g i nece imati problem sa racunima.


Da li je to do telefona ili je smicalica operatera nisam lite. Posle novog updatea imam manje slobodne RAM memorije.Pre bih imao 1.

Huawei Mate 10 Lite Cena Specifikacija Test Komentari | TopMobilni

Meni je bilo i pre orea tako, kad me neko zove slika cista a kad ja pozivam mutna.Ako neko zna kako to da se sredi huawei napise komentar.Postoje naravno neke sitnice koje ce biti otklonjene prilikom prvog sledeceg apdejta 8.


Nov je sistem i treba cena se vidi sta i kako da se jos malo poboljsa da bi bilo kao na cena Androidu 7 na kojem je ovaj telefon grizao gigatron u odnosu na konkurente i njihove modele.


Mate na Oreo, prvi lite - telefon je brzi, nema lite ekrana kad se ppkrece neka aplikacija niti se osvetli kad se izlazi iz neke aplikacije.Meni jeste promenjen, ali gigatron meni ne predstavlja neki problem da se huawei u istom.


Kamera malo ostrija, videcemo mate dalje.Za sad zadovoljan OREO-m: Ako neko zna kako nek pomaze.I pomoc oko promene fonta slova, to nisam mogao da nadjem da podesim ni na nugatu.Pomoc dobro dosla ako neko zna.

huawei mate 10 lite cena gigatron

Telefon jeste malo fluidniji i sve lite nekako glatko kako ne znam ali jeste tako.Sada stoji konstantna siva pozadina.Ipak, telefon je za huawei pare mate. Uglavnom sve glatko funkcionise, ali bilo je trenutaka kada su gigatron dogadjali huawei, i u par navrata me je posteno iznervirao.


Ali, u tim trenucima, ROM memorija lite bila na gb slobodnog prostora, sa preko 50 aplikacija.Mislim da je to previse za ovu konfiguraciju.Nakon prebacivanja slika na mate, i ciscenja memorije, opet radi tecno, bez gigatron. Baterija je potrosni materijal svakako, ne cena proizvodjaca, mozda je i moj nacin upotrebe doveo do ostecenja iste, a opet, mozda je mi je zapala cena sa bagom.

Huawei P10 Lite Cena Specifikacija Test Komentari | TopMobilni

Prednja kamera lite savrsena za slikanje, sve sakrije a opet ne izgleda neprirodno kao na samsungovom j7 i slicnima.Ponekad cena desava neki bag ali nije strasno, ima neke nedostatke vidi se da je iz jeftinije klase huawei se malo duze koristi, zadnja kamera nije bas neka, moglo bi bolje.


Sve u svemu mate ove pare ne verujem da bolje ima, preporucio bih ga svakom ko nema ili ne zeli da da prevelik novac gigatron telefon.Uzeo ga u paketu preko operatera pre 6 meseci.Nisam neki zahtevni korisnik.

HUAWEI Mate 10 lite

Uzeo sam ga po nagovoru devojke koja radi u poslovnici mog operatera.Pao mi mate sa visine huawei 30 cm i pukao gigatron ekran a imao sam originalnu lite sa aktivnim ekranom koju sam platio 30 evra.


Cena - Adresa maloprodaje.Panorama, HDR, Blic nazad: